loading
To be healthy!
To be beautiful!
To be perfect!

NOVO!

Cupping tretman tijela

NOVO!

KAVITACIJA

popust paket od 6

-27%
KAVITACIJA

SALON LJEPOTE

za članove dvorane

-15%
SALON LJEPOTE

NAŠE CIJENE I UVJETI

Vaša iskaznica počinje vrijediti od datuma upisa. Iskaznica vrijedi 30 dana, a možete odabrati jednu od sljedećih opcija:

STANDARDNE GRUPE (do 9 polaznika)

4 dolaska mjesečno (1xtjedno*60min)= 35 €

8 dolazaka mjesečno (2 x tjedno*60 min)= 50 €

12 dolazaka mjesečno (3 x tjedno*60 min)= 70 €

 

MINI GRUPE (3-4 polaznika 60 min) ili  BALET ZA ODRASLE (do 9 polaznika 90 min)

4 dolaska mjesečno (1 x tjedno*60 min ili balet 90 min)= 40 €

8 dolazaka mjesečno (2 x tjedno*60 min ili balet 90 min)= 70 €

12 dolazaka mjesečno (3 x tjedno*60 min ili balet 90 min)= 100 €

 

drop-in standard grupa= 12 €

drop-in mini grupa= 13 €

 

Rezervaciju mjesta u grupi možete obaviti samo kupnjim članarine, a prije prvog dolaska na sat, molimo kontaktirajte nas.

Prvi probni sat svih standard grupa - besplatan!

Članarine nije moguće zamrznuti ni prebaciti neiskorištene treninge u sljedeći mjesec, ali je moguće odraditi unutar mjeseca u grupama koje imaju mjesta. Za odradu, molimo, obratite nam se.

MALE UPUTE: 

Prije početka sata obavijestite instruktora ukoliko imate zdravstvenih poteškoća ili ozljeda.
Odjenite udobnu odjeću za vježbanje. Za treninge koji zahtijevaju obuću, obavezno je imati čistu obuću samo za dvoranu.

Preporuča se trenirati dva do tri puta tjedno, redovito, kroz duže vrijeme.

Također je važno piti barem tri čaše vode nekoliko sati prije vježbanja i nastaviti se hidrirati tijekom sata. To je korisno za učinkovitost metaboličkih procesa u tijelu.

Jelo prije vježbanja bi trebalo sadržavati ugljikohidrate, proteine i ograničen sadržaj masti (po mogućnosti ne više od 3-5 grama).
Međutim prije početka vježbanja trebalo bi prestati sa jelom od 60-90 minuta. Kako nije preporučljivo pohađati vježbe na prazan želudac tako će i pun želudac spriječiti punu provedbu vježbe, jer bi moglo doći do problema kao što su refluks hrane, mučnina i smanjena izdržljivost.

Zagrijavanje je važan dio sata i važno je njime započeti svako vježbanje.

Vrlo je važno slijediti upute naših školovanih instruktora tijekom cijelog sata.