loading
To be healthy!
To be beautiful!
To be perfect!

Mezoterapija

popust uz 10 tretmana

-20%
Mezoterapija

JUVEDERM FILERI

Jedinstvena prilika 1600 kn

-35%
JUVEDERM FILERI

Za članove dvorane

Svi tretmani salona ljepote

-15%
Za članove dvorane

Pilates

   «Nakon 10 treninga osjetiti ćete razliku, nakon 20 vidjet ćete razliku, a nakon 30 treninga imat ćete posve novo tijelo.»   (Joseph H. Pilates)

   Pilates je sve popularnija metoda i inteligentni sustav vježbi kojeg je prije 90 godina osmislio Njemac Joseph H. Pilates, spajajući elemente istočnjačkih i zapadnjačkih metoda vježbanja. Sa Istoka uzima povezanost uma i tijela, opuštanje i svjesnost, a sa Zapada naglašavanje mišićnog tonusa, snage i izdržljivosti.

   Pilates je bio mišljenja da svaka vježba mora biti prirodna, kao što su i sve ostale aktivnosti čovjeka u svakodnevnom životu. Njegova filozofija vježbi je okrenuta prema tijelu kao cjelini. Na taj način vježbe su namijenjene cijelom tijelu, a ne samo određenom mišiću ili mišićnoj skupini. Pilates metoda  uključuje preko 500 različitih vježbi.

  Načela Pilatesa

  Pilates vježbe angažiraju cjelokupnu muskulaturu tijela s fokusom na mišiće cora kojeg čine mišići abdomena, donjeg dijela  leđa i stražnjice. Pokreti se izvode kontrolirano i precizno uz stalnu povezanost uma i tijela. Temeljni principi Pilates tehnike: koncentracija, centar, disanje, kontrola (snaga), preciznost (ravnoteža), tečnost pokreta, izolacija i integracija, relaksacija, rutina.

      Pilatesom ćete:

  • postići fizičku i psihičku ravnotežu te bolju koncentraciju, poboljšati emocionalno stanje, ublažiti stres i umor
  • učvrstiti mišiće trbuha, stražnjice i donjeg dijela leđa, razviti lijepo oblikovane mišiće
  • popraviti držanje, smanjiti bolove u leđima te ojačati kosti i zglobove
  • razviti snagu, izdržljivost, koordinaciju i gipkost
  • zahvaljujući pravilnom disanju, povećati kapacitet pluća, poboljšati cirkulaciju i izmjenu tvari
  • indirektno smanjiti postotak masnog tkiva

    Pilates je namjenjen svim dobnim skupinama bez obzira na stupanj tjelesne pripreme (djeca, trudnice, rekreativci, vrhunski sportaši, starije osobe…). Ipak, ako postoji bilo kakvo oštećenje ili deformacija kralježnice, bilo bi poželjno savjetovati se sa liječnikom. Međutim, ako se ne radi o nekom ozbiljnom oštećenju, pilates može samo pomoći i ukloniti bolove u leđima i kralježnici.

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Više informacija